Här hittar du svaret på några av våra vanligaste frågor. Får du inte din fråga besvarad här är du välkommen att kontakta Tjolöholms Slotts bokning på 0300-40 46 00 (måndag-fredag kl 9-12 och kl 13-16) eller info@tjoloholm.se.

Kan jag köpa biljett på plats?

I mån av tillgång kan du köpa biljett till slottsentrén på plats. Du köper den då i slottsbutiken, eller direkt i slottsentrén. Endast förköp till afternoon tea.

Varför har jag inte fått min biljett?

De vanligaste anledningarna till att du inte får din biljett är att den har fastnat i din mailleverantörs spam-filter, eller att du angivit fel mailadress. Titta i din skräppostmapp, om biljetten inte finns där kontakta Ticksters kundtjänst.

Jag vill betala med faktura?

Kontakta Ticksters kundtjänst, de kan hjälpa till med en förskottsfaktura.

Jag har årskort och vill boka slottsentrébiljett?

Kontakta Tjolöholms Slotts bokning på 0300-40 46 00 (måndag-fredag kl 9-12 och kl 13-16) eller på info@tjoloholm.se.

Jag har Kulturarvskort och vill boka slottsentrébiljett?

Kontakta Tjolöholms Slotts bokning på 0300-40 46 00 (måndag-fredag kl 9-12 och kl 13-16) eller på info@tjoloholm.se.

Varför finns inga biljetter tillgängliga?

Biljetter till t ex slottsentré läggs ut allt efter som, finns det inte några biljetter tillgängliga beror på att de ännu inte är upplagda.

Kan jag få en mobilbiljett?

Alla biljetter är redan mobilbiljetter. Du öppnar biljetten i din smartphone genom att klicka på länken i kvittomailet.

Vad gäller om jag ångrar mitt biljettköp?

I grunden återköps inte evenemangsbiljetter som säljs via vårt biljettsystem, men många gånger går det att köpa till avbokningsskydd, vilket berättigar till återköp fram till en viss tidpunkt. Om vi måste ställa in en föreställning eller en aktivitet återköps naturligtvis hela biljetten oavsett avbokningsskydd. Vill du återköpa en biljett, fyll i och skicka in formuläret nedan. Om avbokningen skett enligt villkoren återbetalas då priset på biljetten inom några dagar.