Här hittar du svaret på några av våra vanligaste frågor. Får du inte din fråga besvarad här är du välkommen att kontakta Tjolöholms Slotts bokning på 0300-40 46 00 (måndag-fredag kl 9-12 och kl 13-16) eller info@tjoloholm.se.

Varför har jag inte fått min biljett?

De vanligaste anledningarna till att du inte får din biljett är att den har fastnat i din mailleverantörs spam-filter, eller att du angivit fel mailadress. Titta i din skräppostmapp, om biljetten inte finns där kontakta Ticksters kundtjänst.

Jag vill betala med faktura?

Kontakta Ticksters kundtjänst, de kan hjälpa till med en förskottsfaktura.

Jag har årskort och vill boka visningsbiljett?

Kontakta Tjolöholms Slotts bokning på 0300-40 46 00 (måndag-fredag kl 9-12 och kl 13-16) eller info@tjoloholm.se.

Jag har Kulturarvskort och vill boka visningsbiljett?

Kontakta Tjolöholms Slotts bokning på 0300-40 46 00 (måndag-fredag kl 9-12 och kl 13-16) eller info@tjoloholm.se.

Varför finns inga biljetter tillgängliga?

Visningsbiljetterna läggs ut allt efter som, finns det inte några biljetter tillgängliga beror på att de ännu inte är upplagda.

Kan jag få en mobilbiljett?

Alla biljetter är redan mobilbiljetter. Du öppnar biljetten i din smartphone genom att klicka på länken i kvittomailet.

Vad gäller om jag ångrar mitt biljettköp?

I grunden återköps inte evenemangsbiljetter som säljs via vårt biljettsystem, men vid köp av visningsbiljetter går det att köpa till en donation till Stiftelsen Tjolöholm på 10 kr per biljett, som samtidigt berättigar till fri avbokning (återköp) av biljetten fram till 1 timme innan visning. Fyll i och skicka in formuläret nedan. Om avbokningen skett enligt villkoren återbetalas då priset på biljetten inom några dagar.